Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2014 16:12 - Мъж засне паранормално явление (ВИДЕО)
Автор: eliptica Категория: Видео   
Прочетен: 6507 Коментари: 3 Гласове:
38


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image
Мъж от САЩ взриви мрежата, след като твърди, че е заснел сянката на мистериозно същество. Майк Пайк страда от сънна парализа (мозъкът блокира движенията на тялото на спещите, намиращи се във фазата на бързия сън.) и споделя в блога си, че докато крайниците му са „блокирани“, той усеща странно присъствие в стаята си.

За да се успокои и да документира какво се случва през нощта, той решава да постави камера над леглото си. Когато преглежда записите, Майк остава изумен. Той смята, че е заснел тъмна сянка, която се издига над леглото му.

„Аз съм рационалист и скептик и досега никога не съм се интересувал от каквито и да е било паранормални явления, но след като направих този експеримент, вече не гледам толкова скептично на подобни неща.“, споделя Пайк.

Дали американецът наистина е видял неестествено същество или си прави шега с умовете на хората, преценете сами. Видеото следва.

http://svetovnizagadki.com/%D0%BC%D1%8A%D0%B6-%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B5-%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%BE-%D1%8F%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE/


 





Гласувай:
40



1. vlajniochi - Ще се обърна към скептиците да не ...
24.09.2014 22:34
Ще се обърна към скептиците да не гледат прекалено накриво, че нямам как да го изправят. Знам, че са на принципа ръка да. пипне, око да види :) е да, ама не :) Иска се по-голяма чувствителност и насоченост. Подобни видения, не са новост и ги има по цял свят. Примери колкото щеш. Аз самата мога да дам много примери. Ето един от тях. Миналата седмица ме блъсна кола бях с колело. Паднах на земята и колелото върху мен. Не носех никакви предпазни каски или каквото и да било. Напротив бях с чехли и къси патналонки. Отървах се само с леко натъртване на дупето и синина на единия крак където ме беше притиснало колелото. Нито капка кръв нито одраскани лакти, нито одраскани колене или крака, а главата въобще не ударих. За мен това остана чудо и знам, че невидима сила ме спаси. Въобше не се уплаших и аз самата още се чудя как така се разминах без наранявания. Знам, че скептиците пак ще кажат късмет, е да ама не, защото мога да дам още много други примери с които мога да променя мисленето на неколцина. Благодаря за поста :) Поздрави (Y)
цитирай
2. eliptica - Ще се обърна към скептиците да не ...
24.09.2014 23:13
vlajniochi написа:
Ще се обърна към скептиците да не гледат прекалено накриво, че нямам как да го изправят. Знам, че са на принципа ръка да. пипне, око да види :) е да, ама не :) Иска се по-голяма чувствителност и насоченост. Подобни видения, не са новост и ги има по цял свят. Примери колкото щеш. Аз самата мога да дам много примери. Ето един от тях. Миналата седмица ме блъсна кола бях с колело. Паднах на земята и колелото върху мен. Не носех никакви предпазни каски или каквото и да било. Напротив бях с чехли и къси патналонки. Отървах се само с леко натъртване на дупето и синина на единия крак където ме беше притиснало колелото. Нито капка кръв нито одраскани лакти, нито одраскани колене или крака, а главата въобще не ударих. За мен това остана чудо и знам, че невидима сила ме спаси. Въобше не се уплаших и аз самата още се чудя как така се разминах без наранявания. Знам, че скептиците пак ще кажат късмет, е да ама не, защото мога да дам още много други примери с които мога да променя мисленето на неколцина. Благодаря за поста :) Поздрави (Y)

Нека да Ви благодаря за смелостта и откровеността с вашия коментар ! Нужни са ни повече такива хора, които без страх споделят свои преживявания . Поздрави и хубава вечер !
цитирай
3. sartorium - Мен пък по-миналия месец ме блъсна автобусът Варна-София. Бях с ролкови кънки.
25.09.2014 02:18
Нищо ми няма, но левият джоб на панталоните ми малко се е скъсал. Сигурно когато съм бил изхвърлен във въздуха, при ударът. И потникът ми се беше позацапал на места, но като ви удари рейс и се търкаляте по асфалта 30 метра, няма как да останете без петънце по дрехите си.
Попитах свещеникът от близката църква, дали това е чудо. Той не можа да ми отговори, но ми продаде 4 свещи, по 50 стотинки бройката.
Приятелката ми ми каза, че не я интересува, дали ме е блъснал автобус или кораб на извънземни - докато не сме се били оженили, аз секс от нея съм нямало да видя.
Тате ми прибра кънките.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eliptica
Категория: Видео
Прочетен: 400889
Постинги: 51
Коментари: 47
Гласове: 1335
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031